<図書>
American industry in international competition : government policies and corporate strategies / edited by John Zysman and Laura Tyson
(Cornell studies in political economy / edited by Peter J. Katzenstein)
出版情報 | Ithaca : Cornell University Press , 1983 |
---|---|
大きさ | 436 p. : ill. ; 25 cm |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TB20313567 |
NCID | BA00795239 |
書誌詳細を表示
内容注記 | American industry in international competition / Laura Tyson and John Zysman The politics of competitive erosion in the U.S. steel industry / Michael Borrus Decline in an expanding industry : Japanese competition in color television / James E. Millstein Trade and development in the semiconductor industry : Japanese challenge and American response / Michael Borrus, James E. Millstein, and John Zysman The politics of protection in the U.S. textile and apparel industries / Vinod K. Aggarwal, with Stephan Haggard Adjustment in the footwear industry : the consequences of orderly marketing agreements / David B. Yoffie Beyond the age of Ford : the strategic basis of the Japanese success in automobiles / David Friedman Italian small business development : lessons for U.S. industrial policy / Michael Piore and Charles Sabel Conclusions : what to do now? / Laura Tyson and John Zysman |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Zysman, John Tyson, Laura D'Andrea, 1947- |
件 名 | LCSH:United States -- Industries -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:United States -- Commerce -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Industrial promotion -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Competition -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HC106.8 NDLC:DC536 DC19:382/.3/0973 |
ISBN | 0801415772 |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | 利用注記 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫1C 洋書7・8版 (420-999) |
|
678/Z9a/1 | 005709786 |
|
|
|
|
|
|
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2016年4月1日以降
全貸出数:0回
※2016年4月1日以降